Częste pytania
Czy mogę skontaktować się z Wami telefonicznie?
 
Oczywiście! Nasz numer to: 22 230 20 73. Odbieramy telefon od poniedziałku do piątku między 9 a 17. Możesz też porozmawiać z nami przez live czat (okienko w prawym dolnym rogu ekranu) lub skontaktować się mailowo. Na Państwa zapytania odpowiadamy zazwyczaj w czasie krótszym niż kilka godzin. W ten sposób mają Państwo odpowiedzi na swoje pytania czarno na białym.
 
Nie otrzymałem/am potwierdzenia zamówienia i/lub nie mam informacji o statusie mojego zamówienia.
 
Jeśli nie widzisz maili od nas, sprawdź koniecznie folder spam w Twojej skrzynce, gdzie czasem trafiają takie automatycznie powiadomienia. Być może też przyczyną braku wiadomości jest literówka w Twoim adresie e-mail, który podałeś/aś składając zamówienie. Skontaktuj się z nami sklep@skandynawskie.pl
 
W jaki sposób mogę zapłacić za zakupiony towar?
 
Możesz zapłacić szybkim e-przelewem, logując się na stronę twojego banku lub kartą kredytową, dzięki systemowi DotPay. Do bramki umożliwiającej płatność kartą zostaniesz przekierowany bezpośrednio po złożeniu zamówienia. Możesz również zapłacić przy odbiorze paczki, gotówką kurierowi, jeśli robisz zakupy za mniej niż 1000 zł i jeśli krajem dostawy jest Polska.
 
W jaki sposób zakupy dostarczane są do mnie? Jakie są koszty transportu zakupionego towaru?
 
Standardowo wysyłamy przesyłki firmą kurierską DPD lub Pocztex. Koszt przesyłki wynosi 14 zł przy płatności z góry i 26 zł przy płatności za pobraniem. Jeśli wartość zamówienia przekracza 150 zł, dostawa jest zawsze darmowa. 
Kiedy otrzymam zamówiony towar?
 
Informacja o czasie realizacji zamówienia widnieje w opisie każdego produktu. Część naszego asortymentu wysyłamy w ciągu 24 h, natomiast niektóre produkty w ciągu 7,14, 21 dni lub nawet kilku tygodni. 
 
Czy na pewno otrzymam towar w czasie określonym w opisie?
 
Na bieżąco uaktualniamy opisy naszych produktów, a więc informacja o czasie realizacji zamówienia jest aktualna. Opóźnienia w dostawach zdarzają się rzadko i informujemy o nich naszych klientów.
 
Czy mogę zwrócić zakupiony produkt/produkty?
 
Oczywiście. Jeśli chcesz coś zwrócić, po prostu daj nam znać mailowo (jest to Twoje oświadczenie o odstąpieniu od umowy, które jest najważniejsze) i odeślij paczkę na adres naszego magazynu. Szczegóły zwrotów znajdziesz tutaj.
Zgodnie z polskim prawem, możesz w ciągu 14 dni kalendarzowych poinformować nas o odstąpieniu od umowy zawartej na odległość. Konsument, który zawarł umowę na odległość może od niej odstąpić bez podawania przyczyny w ciągu 14 dni. Nie ma obowiązku zwrócenia towaru w ciągu tych czternastu dni, lecz w ciągu kolejnych 14 dni licząc od dnia odstąpienia od umowy. Możliwość zwrotu dotyczy wyłącznie osób fizycznych, czyli sprzedaży konsumenckiej. 
 
Otrzymałem produkt, ale jest on uszkodzony. Co robić?
 
Wszystkie wysyłane produkty dokładnie sprawdzamy przed wysyłką, zatem takie sytuacje zdarzają się niezwykle rzadko, jeśli jednak po otwarciu paczki stwierdzisz, że produkt/produkty są uszkodzone, koniecznie zrób im zdjęcie i prześlij nam na e-mail: sklep@skandynawskie.pl. Pamiętaj, że masz prawo (po podpisaniu odbioru paczki) otworzyć paczkę w obecności kuriera. Kurier zaś ma obowiązek spisać na twoją prośbę protokół uszkodzenia towaru, który jest dla nas ważnym dowodem uszkodzenia towaru podczas transportu.
 
Czy podane na stronie ceny są aktualne i ostateczne?
 
Informacje na stronach internetowych sklepu, zarówno dotyczące dostępności produktów jak i ich cen, są często uaktualniane. Jeśli masz wątpliwości co do produktu, lub potrzebujesz więcej informacji na jego temat, czekamy na twoje pytania. Zapisz się na nasz newsletter i śledź nasze profile w mediach społecznościowych, gdzie cżęsto udostępniamy zniżki i kody rabatowe na zakupy.
 
Czy moje dane osobowe są bezpieczne?

Klient realizujący zakupy w naszym sklepie ma gwarancję bezpieczeństwa - zarówno w kwestii jakości towarów, jak i danych osobowych.
Wykorzystujemy najnowocześniejsze mechanizmy ochrony przekazywania i przechowywania danych osobowych, jakie są w tej chwili dostępne. Nigdy nie udostępniamy Twoich danym osobowych żadnym innym podmiotom w celach innych niż niezbędne do realizacji zamówienia (jak firma kurierska, która dostarczy Twoją paczkę).

Czy mam gwarancję najwyższej jakości towaru?

Sprzedajemy produkty najwyższej jakości, wykonane z wysokiej jakości surowców, jak organiczna bawełna, ręcznie dmuchane szkło czy naturalne drewno. Większość oferowanych przez nas produktów wytwarzanych jest na terenie Europy, co pozwala producentom na wysoki stopień kontroli jakości. Dokładamy starań o wysoką jakość opisów produktowych i udzielamy dokładnych informacji odnośnie naszej oferty. Szczegółowe informacje znajdziesz w zakładce "kontakt".
 
 
do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl